[SlovLit] Golčati -- Re:Ponarodeli jezik -- Podiplomske štipendije v Oslu

Miran gmail miranhladnik1 na gmail.com
Tor Jul 16 09:14:56 CEST 2013

http://academia.edu/3615259/The_Prehistory_and_Areal_Distribution_of_Slavic_g_lceti_Speak
-- Marc L. Greenberg: The Prehistory and Areal Distribution of Slavic
*gъlčěti ‘Speak’, Slovenski jezik / Slovene LinguisticStudies 6
(2007).

===

Od: Aleksandra Kocmut <tristanina na gmail.com>
Datum: 15. julij 2013 22:46
Zadeva: Re: [SlovLit] Ponarodeli (nacionalizirani) jezik
(http://mailman.ijs.si/pipermail/slovlit/2013/004532.html)

Zavezani jezik, ne razvezani?

Kako daleč lahko ta (višnjegorski) pregon gre?
Napišem npr. brahek (http://sl.wikipedia.org/wiki/Brahek):

Nehote sem zdrsnila
čez tvoje
teflonsko srce.

In to objavim. V literarni reviji, knjigi ali na spletnem portalu
pesem.si ali na FB itd. Se mi (oz. zastopniku založbe, revije ...)
obeta tožba, če ne prilepim k teflonskemu srcu (R)-ja?

Osti jarej!
Aleksandra

===