[SlovLit] Ivan Albreht 120 let -- Latinski napisi -- Krača in podkev -- Odprti podatki

Miran gmail miranhladnik1 na gmail.com
Sob Jun 1 15:14:59 CEST 2013

Od: Urška Orešnik <oresnik.urska na gmail.com>
Datum: 31. maj 2013 14:41
Zadeva: Vas na meji

Knjižnica Logatec in KTD Hotedršica vas vabita na prireditev VAS NA
MEJI ob 120. obletnici rojstva pesnika, pisatelja in publicista IVANA
ALBREHTA. Prireditev bo na trgu pred cerkvijo, v soboto, 8. junija
2013, ob 18. uri. V primeru slabega vremena bo prireditev v dvorani
Stare šole. SODELUJOČI: častna gostja ga. Metka Ulaga, vnukinja Ivana
Albrehta. S strokovnimi prispevki bosta nastopili Maja Francé, Urška
Orešnik ter Stanislav Nagode in Janez Podjed s citati iz Albrehtovih
del. Oktet Pa kolkr' tolk' s skladbo Moj deklič (Peter Jereb, besedilo
Ivan Albreht). Mladinska gledališka skupina KTD Hotedršica s prizorom
iz mladinskega dramskega dela Ivana Albrehta Sirota Jerica v režiji
Francke Čuk (nastopajoči: Luka Nagode, Mojca Lukan, Manca Čuk, Vanesa
Brus, Maja Brus, Jan Čuk, šepetalka Klara Štempihar, bobni in flavta
Oskar Štempihar). Folklorna skupina KTD Hotedršica. Prireditev bo
povezovala Saša Musec Čuk. Prireditev je omogočila Občina Logatec.

===