[SlovLit] Zunanje preverjanje -- Doro : dobro -- Re: OA

Miran gmail miranhladnik1 na gmail.com
Pon Apr 1 12:43:50 CEST 2013

From: "Matjaz Zaplotnik" <matjaz.zaplotnik na siol.net>
To: slovlit na ijs.si
Date: Mon, 01 Apr 2013 12:17:37 +0200
Subject: Posvet o zunanjem preverjanju

Fotografije in videoposnetki s slovenističnega posveta o zunanjem
preverjanju znanja pri pouku slovenščine, ki je potekal 22. marca
2013

Fotografije:
http://picasaweb.google.com/sloslavko

Videoposnetki celotnega posveta:
http://www.youtube.com/watch?v=W25rAa0XU3Y
http://www.youtube.com/watch?v=l4IcRPLfvus
http://www.youtube.com/watch?v=Uck6sRpp5OQ
http://www.youtube.com/watch?v=rqKAq7aRwwg

Poročilo posveta pa je objavljeno na spletni strani Slavističnega
društva Slovenije:
http://641.gvs.arnes.si/aktualno.html

Matjaž Zaplotnik

===