[SlovLit] Janez Nepomuk

Miran gmail miranhladnik1 na gmail.com
Čet Okt 4 05:40:34 CEST 2012

Od: Miha Rus <mihar na iolar.com>
Datum: 03. oktober 2012 21:48
Zadeva: RE: [SlovLit] Mali oglas -- Re: Janez Nepomuk
Za: SLOVLIT <slovlit na ijs.si>

Spomnil bi še na brezoviškega, ki kakor nekdaj stoji pri Smodinu
(vulgo, prav nasproti morda zdaj bolj znanega avtomobilskega centra
Špan). Tam je bojda baronica Kušlanova (iz gradu Zablata oz. Moostal
pod Plešivico) videla, ko se je peljala mimo, prikazen svojega
pokojnega moža Johana: Nepomuka kakopak. V spomin na to videnje je
dala postavi kip. Ta je povojne čase preživel skrit in polomljen nekje
drugje na Brezovici. Lahko pošljem še sliko, da jo umestite nekam v
Wikipedijo.

Lp z Brezovice, Miha
Miha Rus, pregledovalec

---