[SlovLit] Cenzura Nove besede -- Slike za prepoved?

Miran gmail miranhladnik1 na gmail.com
Pon Avg 6 07:35:21 CEST 2012

From: Aleksandra Rekar <aleksandra.rekar na gmail.com>
To: slovlit na ijs.si
Date: Fri, 3 Aug 2012 14:18:30 +0200
Subject: Re: SlovLit izvleček, let 471, številka 4

>@Andrej Brodnik:
>Takole, iz prve: vse besedi, ki so osebna imena,
>se naj zamenja v črkovne nize Ime001, Ime002 itd. Pri tem se bi seveda
>Andrej povsod preslikal vedno v Ime777; seveda imena ne uredimo po
>abecedi ter jim dodelimo nato številke, ampak jih dodelimo naključno.
>Na ta način dosežemo anonimizacijo, kot jo zahteva zakon.

Pišem s stališča enega od (najbrž) številnih uporabnikov Nove besede,
ki jo uporabljajo tudi za mašenje lukenj v jezikovnem znanju - zelo
pogosto v primeru negotovosti, ko gre za pregibanje nenavadnih imen &
priimkov, imen krajev itn. Tako se sicer odličen predlog izpisovanja
"ime001" izkaže za malo manj fajn. Če pa bi bila imena & priimki samo
premešani, bi bila to super rešitev - imena v različnih oblikah bi
ostala, zasebnost njihovih lastnikov pa bi bila ohranjena.

Navadno se pač zanašamo na to, da npr. Delova lektorska služba ve
nekaj več kot mi - no, čeravno se je v primeru potresa na Japonskem
izkazalo, da žal ni vselej tako ;-) Tam je padla na celi črti ...
zapisovanje (masakriranje) daljnovzhodnih imen na Slovenskem je pa že
drug problem, o katerem morda kdaj drugič ...

Lep dan
Axa

===

http://www.ff.uni-lj.si/oddelki/slovenistika/mh/galeri177/index.html
-- osemnjast obrazov: že kaznivo (prim. primer Burger na
http://www.mladina.si/86728/zasebna-slovenija/)? -- miran

Dodatne informacije o seznamu SlovLit