[SlovLit] Grožnja temeljnim civilizacijskim pridobitvam

Miran gmail miranhladnik1 na gmail.com
Pet Jul 27 18:30:48 CEST 2012

Od: Jure Zupan <jure.zupan na ki.si>
Datum: 27. julij 2012 18:14
Zadeva: RE: [SlovLit]Grožnja temeljnim civilizacijskim pridobitvam
(http://mailman.ijs.si/pipermail/slovlit/2012/004181.html
http://mailman.ijs.si/pipermail/slovlit/2012/004182.html
http://mailman.ijs.si/pipermail/slovlit/2012/004183.html
http://mailman.ijs.si/pipermail/slovlit/2012/004184.html)

Dragi Miran!

Se povsem strinjam!! -  Odločba ni samo mračnjaška, ampak je po svoje
sprevržena, perverzna in  povsem v stilu Orwellovega 1984. Proti taki
odločbi je treba res ostro nastopiti.  Ali je možno kje dvigniti svoj
glas proti takim zlorabam? Svoj podpis prispevam pod kakršen koli
protest v tej smeri.

((Po tej logiki smo, (kot je včasih tekla šala) vsi moški potencialni
posiljevalci, ker imamo orodje vedno s seboj  :-))

LP  jure

---