[SlovLit] Sem si kos? Si mi kos?

Miran gmail miranhladnik1 na gmail.com
Sre Jun 27 22:10:33 CEST 2012

Od: Kozma Ahačič <kozma.ahacic na guest.arnes.si>
Datum: 22. junij 2012 12:43
Zadeva: Jecljam! Sem si kos? - Si mi kos? (za SlovLit)

Spodnje vabilo ni strogo slovenistično, je pa povezano z govorom in ga
zato posredujem:

Vabimo vas predstavitev prve sodobne slovenske knjige o jecljanju
(Vlasta Podbrežnik: Jecljam! Sem si kos? - Si mi kos?), ki bo v
četrtek, 28. 6. 2012, ob 16.00 v Trubarjevi hiši literature (vhod s
Stritarjeve ulice 7, Ljubljana). O jecljanju in osebah, ki jecljajo,
se bosta pogovarjala avtorica Vlasta Podbrežnik ter urednik knjige
Kozma Ahačič, nastopila pa bosta tudi dva izmed avtorjev življenjskih
zgodb in pokazala, kako lahko jecljavec izboljša svoj govor.

V Sloveniji je okrog 20.000 oseb, ki jecljajo. Mnogi si poiščejo
pomoč, ki je lahko bolj ali manj ustrezna, drugi se s to
govorno-jezikovno motnjo enostavno sprijaznijo oziroma jih ne moti,
tretji pa sploh ne vejo, da obstajajo načini za njeno odpravo. Veliko
zanimanje za jecljanje je pred časom zbudil film Kraljevi govor. Zdaj
pa so osebe, ki jecljajo, in vsi, ki jih jecljanje zanima, dobili tudi
prvi poljudni priročnik s temeljnimi podatki o jecljanju, z osebnimi
življenjskimi zgodbami oseb, ki jecljajo, in s predstavitvijo Društva
Vilko Mazi, v okviru katerega se že 25 let (30. junija bo obletnica!)
združujejo slovenski jecljavci.

***

Vlasta Podbrežnik: Jecljam! Si mi kos? - Sem si kos?: vprašanja,
odgovori in pričevanja o jecljanju. Uredil Kozma Ahačič, ilustriral
Peter Podbrežnik. (Zbirka Demostenes.) Ljubljana: Društvo Vilko Mazi,
2012. 144 str. ISBN 978-961-90668-3-6 Cena: 12 EURO (broširano), 17 EURO
(trda vezava). www.drustvo-vilko-mazi.si

Dodatne informacije o seznamu SlovLit