[SlovLit] My Koroška

Jaka Železnikar jaka na jaka.org
Čet Maj 17 00:22:50 CEST 2012

Zanimivo :)
Še povezava na namestitveno povezavo:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.strasserfj.snAPP

lp, Jaka

 > Od: Janez Stergar <janez.stergar na guest.arnes.si> Datum: 15. maj 2012
17:35 Zadeva: e-obvestila KKS-Lj. 23/2012 [...] V dobro voljo pa me je
spravila vest, da je koroški rojak Miha Dolinšek s sodelavci pod geslom
"Jaz poznam 900 dvojezičnih krajevnih imen, in ti?" pripravil program
"My Koroška-Kärnten" za "pametne telefone" (smartphone). Program nudi
tudi funkcijo, ki generira fotografirano enojezično krajevno tablo v
dvojezično. Tako izdelane fotografije lahko potem pošiljate po
elektronski pošti ali preko facebooka. V kasnejši inačici bo med drugim
mogoče tudi slišati izgovorjeno ime slovenskih krajev. Drug koroški
kulturnik, Niko Kupper pa si je poleg uveljavljenih in prepoznavnih
angleških sloganov o [...]

Dodatne informacije o seznamu SlovLit