[SlovLit] Spremeniti Slovlit?

Miran gmail miranhladnik1 na gmail.com
Pet Jan 13 12:27:41 CET 2012

Od: Igor Kramberger <k na aufbix.org>
Datum: 13. januar 2012 08:58
Zadeva: podpora

Miran, dober dan, prebral tvoj zapis in zapis Simona Kreka, se
prijavil na anketno stran -- in izbral, kar je izbrala vecina tistih,
ki se je doslej odzvala (glede na celotno stevilo verjetno se
premajhen vzorec).

Meni je staromodnost seveda blizu -- in se globoko sprasujem, zakaj
naj bi spremljal Twitter ali celo tam karkoli objavil. A verjetno so
taksni pogledi manjsinski, kakor je tudi humanistika manjsinska pri
denarju in druzbeni tezi.

Lep pozdrav, Igor

-----