[SlovLit] Spremeniti Slovlit?

Miran gmail miranhladnik1 na gmail.com
Čet Jan 12 19:03:59 CET 2012

From: "Aleksander Bjelcevic" <aleksander.bjelcevic na guest.arnes.si>
To: "SLOVLIT" <slovlit na ijs.si>
Date: Thu, 12 Jan 2012 10:54:57 +0100
Subject: Spremeniti Slovlit?

Od predlogov Simona Kreka mi je všeč tisti o nitkanju: da so vsi
odgovori na isto temo združeni. Je mogoče Slovlit spremeniti zgolj v
tem delu?
Aleš Bjelčevič

---

From: "BLAZIC, Milena Mileva" <milena.blazic na guest.arnes.si>
To: <slovlit na ijs.si>
Date: Thu, 12 Jan 2012 12:54:24 +0100
Subject: Re: SlovLit izvleček, let 442, številka 3

Dragi Miran, Kot redna bralka SlovLit foruma, sem zelo hvaležna za profesionalno
(tvoje) moderiranje in predlagam, da zastonjkarsko delo, ki ni zaman, še
naprej nadaljuješ, mogoče z minimalno nadgradnjo. Upam, da te entuziazem
ne bo zapustil. Sem za prvo (da SlovLit ostane tak kot je z minimalno
nadgradnjo) in tretjo demokratično opcijo (Simon naj začne s svojim
forumom), kar je dialektika razvoja.

Kolega Simon Krek pa naj začne s komplementarnim ali alternativnim
forumom, ki mu res lahko da tudi novo poimenovanje.

Kot mentorica študentskih projektov na Wikipediji, ki potekajo že peto
leto, lahko rečem le, da ljudje pojmujejo splet enosmerno, le jemali bi in
ničesar ne bi prispevali. Mislim, da je prava pot v dvosmernosti in
sodelovalnosti.

Srečno, Simon.
LP Milena

---