[SlovLit] Okupacija FF v treh odmevih

Miran gmail miranhladnik1 na gmail.com
Pon Nov 28 20:44:00 CET 2011

http://24ur.com/bin/video.php?media_id=60814761&section_id=2&article_id=3841060
-- današnja rekonkvista na Filozofski fakulteti v prispevku na 24ur.com.

---

Od: Roman Vodeb <roman.vodeb na guest.arnes.si>
Datum: 28. november 2011 19:33
Zadeva: OKUPACIJA FF

Moda vas zanima moje razmišljanje, ki je zelo podobno vašemu, kot sem
naknadno ugotovil. Kobe kot filozof me je razočaral:

http://www.rtvslo.si/blog/roman-vodeb/studentske-nebuloze-1-del/65363

LP Roman Vodeb

---

Od: Zdzisław <zdarasz na wp.pl>
Datum: 27. november 2011 16:26
Zadeva: Opazka s strani

Dragi Miran! V polemiki s Tvojim stališčem do okupacije FF posebno
ganljivo mi je brati diagnozo stanja, ki je povzročilo proteste in jih
opravičuje. Razodetje, "da je globalno socialno stanje danes slabše
kot je bilo denimo v šestdesetih. Da gre razvoj sodobne družbe od
osemdesetih naprej v smeri krčenja socialnih pravic, uničevanja
socialne države in povečavanja brezposelnosti" etc. je zares ganljivo
do solz! Nu čto ž, kommunizm ne ponravilsja? Zdelo se je neumnemu
ljudstvu, bodisi privislinskemu, bodisi subalpskemu, da bo mogoče
izvojevati prosto tržišče z njegovo aksiologijo, ki nagrajuje
kreativnost in konkurenčnost, in hkrati obdržati socialne pravice ter
polno zaposlenost, da se bo dalo razširiti krog človeških pravic in s
tem ne znižati nivoja osebne varnosti državljanov. Na infantilno
pritoževanje, da se resničnost dramatično razhaja z njenimi
idealiziranimi podobami, bi rad reagiral z eno največjih modrosti, ki
mi jih je posredovala slovenščina: ne moreš stisnit in prdnit
naenkrat. Za nekaj se moraš odločiti.

Pa lep pozdrav! Zdzislaw Darasz

Dodatne informacije o seznamu SlovLit