[SlovLit] Indo-hetitska teorija -- Seminar za učitelje slovenščine kot J2 -- Re: Zamenjava himne?

Tor Sep 28 16:34:13 CEST 2010

From: "Lingvistični krožek" <lingvisticni.krozek na gmail.com>
Sent: Tuesday, September 28, 2010 9:25 AM
Subject: LK, 4. oktober

LK FF vabi na 935. sestanek v ponedeljek, 4. oktobra, ob 18.00
v predavalnici 31 v pritličju Filozofske fakultete. Predavala bo
Judita Tomšič, študentka doktorskega študija na Oddelku za primerjalno
in splošno jezikoslovje FFUL. Tema predavanja: Indo-hetitska teorija.
Vabljeni tudi študentje. -- Chikako Shigemori Bučar

===