[SlovLit] Dnevi knjige -- Lado Kralj -- Re: Posnemi se v poljščini -- Modrijan

Pon Apr 19 18:02:29 CEST 2010

From: "Avsenik, Maja" <Maja.Avsenik na ff.uni-lj.si>
Sent: Monday, April 19, 2010 2:37 PM
Subject: Knjige, knjige in spet knjige

Začeli so se 15. Slovenski dnevi knjige. Glavno prizorišče v Ljubljani bo na Mestnem trgu [...]
23. aprila 2010 ob 12. uri, vhod Mestne hiše uradni prevzem Unescovega naslova: Župan
Zoran Janković bo naznanil prevzem naslova z dvigom zastave svetovne prestolnice knjige.
http://www.ljubljanasvetovnaprestolnicaknjige.si/  Dogajanju v okviru projekta Ljubljana -
svetovna prestolnica knjige se pridružuje tudi Filozofska fakulteta z organizacijo Sejma
akademske knjige Liber.ac (več o sejmu na http://www.ff.uni-lj.si/fakulteta/ZalozbaInKnjigarna/ZalozbaInKnjigarna.html ).
Izvajalci: Knjigarna FF, Znanstvena založba FF, Osrednja humanistična knjižnica, Oddelek
za azijske in afriške študije, Center za slovenščino kot drugi/tuji jezik in gostje).

===