[SlovLit] Dušan Jovanović -- Seksi Julija

Tor Apr 13 09:53:49 CEST 2010

From: "Maja Avsenik" <maja.avsenik na ff.uni-lj.si>
Sent: Tuesday, April 13, 2010 9:46 AM
Subject: Dušan Jovanović na Besedni postaji

Na Besedni postaji  bomo v TOREK, 20. aprila 2010, ob 18h (Modra soba, V.
nadstropje) gostili dramatika in režiserja Dušana Jovanovića in se z njim
pogovarjali o njegovi najnovejši drami Razodetja, pa tudi o vlogi gledališča
v sodobnem svetu ter položaju slovenske dramatike.  Z avtorjem se bosta
pogovarjala dr. Tomaž Toporišič in dr. Mateja Pezdirc Bartol.

Razodetja (Študentska založba, 2009) Dušana Jovanovića na svojevrsten način
nadaljujejo, interpretirajo ter parafrazirajo dramo Karamazovi z začetka
osemdesetih let: prvemu delu, zgodbi očeta Svetozarja, ki ga po drugi
svetovni vojni pošljejo na politično prevzgojo na Goli otok, in drugemu
delu, zgodbi njegovih treh sinov, postavljeni v leto 1968, sledi še tretji
del, postavljen v postjugoslovanski čas, ki se zaključi v globalističnem
sedanjiku. Žanrski hibrid s svojo odprto dramaturgijo in neizrečenim
zaključkom izhaja iz prepleta teorije in prakse in vztraja pri živem
gledališču, sicer ogroženem znotraj mediatiziranega sveta, ki pa se prav
zaradi živega stika med odrom in avditorijem še vedno kaže kot smiselno
dejanje. Prijazno vabljeni!

Knjigarna Filozofske fakultete UL na Aškerčevi 2 v Ljubljani,
http://www.ff.uni-lj.si/fakulteta/ZalozbaInKnjigarna/knjigarna/

===