[SlovLit] Red zaslug za Jeleno Konicko

Čet Mar 11 21:35:16 CET 2010

http://www.delo.si/clanek/101144 -- po sliki bi človek sodil, da je bil glavni predsednik Danilo Türk,
v resnici pa je bila glavna profesorica z vilniuške univerze Jelena Konicka, ki jo je Türk v okviru
obiska v Litvi odlikoval z redom za zasluge pri uveljavljanju in poučevanju slovenščine. Čestitamo!
Slike s podelitve: http://foto.mail.ru/inbox/lavrinec/2669  in
http://www.caramor.lt/152-elena-konickaya-nagrazhdena-slovenskim-ordenom.html
Kolegica piše: "To je zelo pomembno zame kot tudi za Vilniuško univerzo in za moje
kolege, za Filološko fakulteto VU, za naše študente.
Ob tem priznanju sem seveda večkrat pomislila na univerzo v Ljubljani,
na profesorje, sodelavce oddelka za slavistiko, ki ste mi tolikokrat
pomagali, kadar sem prihajala s svojimi vprašanji, s svojimi prošnjami
etc. Zmeraj sem se dobro počutila med vami in všeč mi je, da je to
druženje, prijateljevanje, sodelovanje obrodilo lepe sadove, da je
slovenščina, Slovenija, slovenska književnost bolj znane v Litvi kot
prej, da je tudi kar nekaj mladih ljudi, za katere je postala  Slovenija
zanimiva in privlačna, ki so našli na Slovenskem prijatelje, kolege, znance."

Tule je njen govor ob podelitvi: http://www.ff.uni-lj.si/oddelki/slovenistika/mh/jkonickaja.doc

Dodatne informacije o seznamu SlovLit