[SlovLit] Pasijoni -- Re: Aborigini

Čet Nov 19 17:25:05 CET 2009

From: "A. P. FLORJANČIČ" <alojzij.florjancic na guest.arnes.si>
Sent: Wednesday, November 18, 2009 5:02 PM
Subject: Pasijon 2010 dopis 2009.doc

[...] morda [bi] kaj več vedeli o Pasijonu iz Ospa, menda zapisan okoli leta
1807, predloga, evangelij po Matevžu pa je vsaj Japljeva, če ne starejša. V
primeru, če vam je kaj znano o predvojnih uprizarjanjih pasijonskih iger v
Sloveniji; [...] Tudi za t. i. O Deutsch-Finžgarjevem pasijonu sem izvedel
samo, da so ga v dvajsetih letih prejšnjega stoletja igrali na
Ptuju. Ne najdem pa teksta zanj, niti za Tominec-Gregorinov INRI.
Če mi imate kaj o navedenem povedati ali pa me usmeriti na primerno pot, se
vam zelo priporočam [...] Vsekakor pa pasijonski pozdrav iz Škofje Loke.

Alojzij Pavel Florjančič

===