[SlovLit] Blagovne znamke -- Zapoislitev

Tor Nov 17 17:13:38 CET 2009

From: "Lingvistični krožek" <lingvisticni.krozek na gmail.com>
Sent: Tuesday, November 17, 2009 9:48 AM
Subject: LK, 23. november

LK FF vabi na 916. sestanek v ponedeljek, 23. novembra, ob 18.00
v predavalnici 32 v pritličju Filozofske fakultete. Predavala bo
dr. Helena Dobrovoljc, Inštitut za slovenski jezik Frana Ramovša ZRC
SAZU. Tema predavanja: Posledice pravnega varstva imen blagovnih
znamk za slovaropisje. Vabljeni tudi študentje. -- Chikako Shigemori Bučar

===