[SlovLit] Splet -- Popravek -- Salve Regina

Tor Nov 10 09:49:48 CET 2009

http://iris.pfmb.uni-mb.si/old/obvestila/prirocnik-2del.pdf -- napotki za
izdelavo diplomskih nalog na PeF MB.

http://www.oucs.ox.ac.uk/ww1lit/collections/sassoon -- First World War
Poetry Digital Archive (digitalni arhiv poezije iz prve svetovne vojne).

===

From: "Vladka Tucovič" <vladka.tucovic na guest.arnes.si>
To: "slovlit" <slovlit na ijs.si>
Sent: Monday, November 09, 2009 7:48 PM
Subject: Fw: [SlovLit] Knjižni sejem v Kopru-popravek

Opravičujem se za napako, večerno srečanje s
književnostjo v Istri,  na katerem bosta sodelovali
profesorica slovenščine Jasna Čebron in Nives Zudič Antonič, predavateljica
italijanske književnosti na Fakulteti za humanistične študije Koper, bo v
petek, 13. 11. 1009, ob 18.00, in ne v soboto, kot sem pomotoma zapisala v
prejšnjem obvestilu.

Očitno mi petek, 13., že v ponedeljek povzroča preglavice ...

Vladka Tucovič

===