[SlovLit] Simpozij o ustvarjanju Tarasa Kermaunerja -- Šola kreativnega pisanja

Pon Okt 12 19:48:29 CEST 2009

From: "Ajda Kermauner" <akermau na gmail.com>
Sent: Monday, October 12, 2009 2:20 PM
Subject: Re: vabilo na Simpozij o ustvarjanju T. Kermaunerja

Spoštovani,
pošiljam vam program simpozija o ustvarjanju Tarasa Kermaunerja, ki se bo
odvijal 29. 10. od 11.00 ure dalje v dvorani M3,4 Cankarjevega doma. Na
Študentski založbi lahko dvignete vstopnice, ki so sicer brezplačne, a
pravijo, da jih pogosto na samem simpoziju zmanjka. Morda jih lahko dobite
tudi v Cankarjevem domu? [...]
Alenka Goljevšček

********
11.00 OTVORITEV SIMPOZIJA z nagovorom
Majde Širca, Ministrice za kulturo,
Mance Košir, predsednice Ustanove Tarasa Kermaunerja,
Mitje Čandra, odgovornega urednika Študentske založbe

Ivo Svetina: Poskus zaobjetja opusa Tarasa Kermaunerja
Alenka Goljevšček - Kermauner: Metodološki in aksiološki modeli
Kermaunerjeve RSD
Krištof Dovjak: Poskus za stik
13.00--14.00: PREMOR
Kristjan Muck: Preseganje samoumevnosti
Karel Gržan: TARAS KERMAUNER - teolog tretjega tisočletja
Matjaž Briški: Tarasovo bogoiskanje
15.30--16.00: PREMOR
Lev Kreft: Taras in fabula; Vistosmeritev in izdajalstvo
Neda Pagon: Taras Kermauner, opera minora - prevajalstvo okrog leta 1960
Vladimir Kopicl: Izreki, amfibije in mašine v kritiki kritike Tarasa
Kermaunerja