[SlovLit] Pozdrav iz Cleveland State University in poročilo o dveh projektih

Sre Apr 29 07:11:18 CEST 2009

From: <luka_zibelnik na yahoo.com>
To: <slovlit na ijs.si>; <SiLektornet na list.arnes.si>
Sent: Tuesday, April 28, 2009 10:06 PM
Subject: Pozdrav iz Cleveland State University in poročilo o dveh projektih

Zopet se javljam iz Clevelanda, kjer gre semester počasi proti koncu
(januarskih počitnic tu ni, zato je vse skupaj malce zamaknjeno). Tudi
danes imam kar lepe novice o novih projektih in premikih v našem lektoratu.

Na Lakelandskem kolidžu sem pred okoli 80 gledalci (prišli so tako stari kot
mladi) odpredaval o proznih prevodih iz slovenščine v angleščino na podlagi
Cankarja in Mazzinija. Publika je bila kar navdušena, prav tako kolegi profesorji.
S tem smo še utrdili odnos med lektoratom in "stranskim" kolidžem. Kot
osrednjega seveda štejem Cleveland State University, kjer imamo tudi
pisarno. Predavanje je bilo posneto s kamero in ga bom v kratkem dobil
na natlačenki. Pohvaliti moram fakulteto, ki je natisnila nekaj 100 ličnih
plakatov in obvestila lokalne medije in s tem prispevala k velikemu številu
poslušalcev. Bojda jih na prejšnjih predavanjih ni bilo niti pol toliko.

Prilagam nekaj povezav o tem dogodku:

http://www.lakelandcc.edu/international/ForumLZibelnik09.pdf

https://notes.lakelandcc.edu/teaching.nsf/3cf90a23430db5a9852562840073ae37/381d4382ec2d9dcb8525759f0054521c/$FILE/Board%20April%202009.pdf

Predavanje je bilo dobra reklama za 6. mednarodni folklorni festival,
ki sem ga ravno tako soorganiziral (skupaj z direktorico, študenti,
nekaj profesorji in dekanom) in je letos vseboval samo eno udeleženko - Slovenijo.

Da je do tega prišlo, se moram zahvaliti za moralno in finančno podporo
generalnega konzulata v Clevelandu na čelu z dr. Žigonom, podporo
slovensko-ameriške kulturne fundacije (za katero sem pred tem pripravil
že dve predavanji) in podporo okrožja Lake, ki je ugodilo prošnji o
dodatnem financiranju festivala.

Okoli 350 ljudi je sončno sobotno popoldne preživelo ob zvokih harmonike,
zborovskega petja, v odličnem plesu in ob ogledu mnogih razstavljenih
predmetov. Tudi za jedačo je bilo poskrbljeno, saj so obiskovalci lahko
poskusili odličen jabolčni zavitek, dve vrsti potice, krofe in flancate, v
bližnjem baru pa so lahko izjemoma kupili tudi kuhane kranjske klobase
s kislim zeljem (slednjih nismo mogli prodajati sami zaradi stroge sanitarne
inšpekcije, zato je bila cena kar visoka).

Razstavljali sta obe slovenski šoli St. Mary's in St. Vitus, različna slovenska
društva (čebelarsko in genealoško društvo), slovenski umetniki in ostali.
Tudi sam sem se predstavil tako pred publiko (prej nenapovedano,
zato sem moral kar malo improvizirati, ampak je šlo vse gladko), kot
prvi pri vratih, kjer sem z veliko ljudmi lahko tudi poklepetal in jih povabil,
da se v naslednjih letih udeležijo našega tečaja. Dali smo tudi kar nekaj
intervjujev, rezultate enega prilagam spodaj.

Nekaj povezav še na to:
http://www.lakelandcc.edu/international/FFestSloveniaFlyerWEB09.pdf
http://blog.cleveland.com/slovenia/2009/04/sixth_annual_international_fol.html
Članek o festivalu v News Heraldu:
http://www.news-herald.com/articles/2009/04/25/news/nh808754.txt

Jutri pride na CSU na kratko predavanje prof. Mark Madigan z rochesterskega
Nazareth Collega in bo predstavil videnje Slovenije skozi oči dvakratnega
Fulbrightovega profesorja na Filozofski fakulteti, ki se je zaljubil v našo
lepo deželico. To predavanje je održal v februarju že na Lakelandu, sedaj
pa bo to storil še za Clevelandsko državno univerzo.

To je za ta mesec vse, grem pripravljat teste.
Lep pozdrav, Luka Zibelnik

Dodatne informacije o seznamu SlovLit