[SlovLit] Pregibanje -- ConSOLE

Pon Jan 12 16:47:12 CET 2009

From: <vlado na zrc-sazu.si>
To: <slovlit na ijs.si>
Sent: Monday, January 12, 2009 10:16 AM
Subject: Re: Pregibanje

Pojasnilo

Veseli me odmevnost mojega zapisa na temo pregibanja v slovenskih
medijih. K zapisu me je spodbudilo zlasti cudno pregibanje imena in priimka
predsednika ceske vlade Mirka Topolanka, ki v prvi polovici letosnjega leta
predseduje tudi Evrozvezi. Za njegovo ukvarjanje z rusko-ukrajinskim pa
tudi slovensko-hrvaskim zapletom je znacilno, da poteka predvsem v
slovanskih jezikih, zato se v zadevnem porocanju kaze razgledanost
slovenskih novinarjev v slovanskem svetu (ki predstavja 57 % povrsine
Evrope nasproti 16 % romanskega in 16 % germanskega sveta). Kot
slovenist sem seveda najprej opozoril na gojenja slovenscine na FDV glede
na sorodne (balto)slovanske jezike. Iz odmevov na moj zapis pa je razvidno,
da se novinarji ne solajo samo na FDV in da se njihove vrste polnijo se po
drugih kljucih in tako sepa strokovnost porocanja tudi na drugih podrocjih
Zato je najbrz cisto lepo in prav, da se o tem kaj zapise.

S prijaznimi pozdravi!
Vlado Nartnik

===