[SlovLit] O kongresu v Veceru in Delu -- Razpisi -- Re: Slovenščina za priseljence v OŠ -- Revija Amfiteater

Sre Okt 8 22:17:20 CEST 2008

From: vladka.tucovic na guest.arnes.si [mailto:vladka.tucovic na guest.arnes.si]
Sent: Wednesday, October 08, 2008 8:44 AM
Subject: O kongresu v Veceru in Delu

Pozdravljeni, se enkrat vam cestitam za izvrstno organizacijo
minulega kongresa in vas obvescam, da je v danasnjem Delu o
kongresu objavljena notica Milana Vogla, moje porocilo pa v Veceru,
ki si ga lahko ogledate na spletni strani:
http://www.vecer.com/clanek2008100805367923.

Lep pozdrav! Vladka Tucovic

====