[SlovLit] Taras Kermauner 13. 4. 1930 -- 11. 6. 2008

Čet Jun 12 20:14:51 CEST 2008

"Mene ta 'slava' v javnosti, ki ni pričakovana, načenja od znotraj, namreč
manj mi dopušča pisanja, svobode, distance, zapleta me v nove in nove
povezave, ki so zaenkrat sicer zelo zanimive, nikdar jih ne bi pričakoval,
k meni hodijo 'pomembneži', ki se prej zmenili niso zame (kot k Tolstoju v
Jasno Poljano, tudi Vošnjak?), kar mi godi, a obenem hočem, da so ti odnosi
ustvarjalni, torej ne površni, torej se moram v njih angažirati, torej ... sranje."
(Iz pisma Tarasa Kermaunerja 29. 3. 2008)

Vesel sem, da sem te poznal. -- miran

http://sl.wikipedia.org/wiki/Taras_Kermauner
http://www.ff.uni-lj.si/publikacije/ucbeniki/mh/galeri76/target7.html

Dodatne informacije o seznamu SlovLit