[SlovLit] Rajko Korošec -- Nova literarnozgodovinska gesla na Wikipediji

Pon Maj 26 19:59:45 CEST 2008

Od Rajka Korošca se bomo poslovili v četrtek, 29. maja 2008,
ob 15.30 izpred vežice sv. Andreja na Plečnikovih Žalah. Namesto
cvetja in sveč darujte v dobrodelne namene.

----

From: <Janez.Dular na gov.si>
Sent: Monday, May 26, 2008 6:46 PM
Subject: Rajko Korošec +

Ni me zelo presenetilo, je pa zelo zabolelo. Rajko je tretji pokojnik izmed
fantov slovenističnega letnika, ki sem mu bil mentor. Pred dobrima dvema
mesecema mi je v pogovoru tam pred uršulinsko cerkvijo - že precej ubog -
dajal vtis, da še kar upa in upa. Bilo je na Blegošu, na Kalcu in Šilentaboru, na
Hradčanih . In v knjižnicah in pri snovanju mature in v lektorskem društvu in ...

Janez Dular

----