[SlovLit] Imena rastlin na 3. etimološkem večeru -- Kdo želi oceniti Benko Pulko?

Pet Maj 9 09:32:05 CEST 2008

From: Maruska Agrez [mailto:agrez.maruska na gmail.com]
Sent: Thursday, May 08, 2008 11:09 PM
Subject: Fwd: 3. etimološki večer

Spoštovani, vabim vas, da se udeležite 3. etimološkega večera, ki bo
v torek, 20. maja 2008, ob 18.00 v predavalnici št. 1 na Filozofski
fakulteti Univerze v Ljubljani . Nadaljevali bomo našo debato,
povezano s poimenovanjem rastlin. Če želite pripraviti prispevek,
mi sporočite na agrez.maruska na gmail.com ali me pokličite na 031684955.
Kot že verjetno veste, so prispevki le iztočnica za debato, zato ni
potrebno, da so obsežne znanstvene študije, lahko pripravite tudi
kaj čisto enostavnega. V upanju na čim večjo udeležbo, vas lepo
pozdravljam.

Maruška Agrež

====