[SlovLit] Etimološki večer -- L'autotraduzione -- Violina v literaturi (upam :)

Tor Apr 15 18:30:55 CEST 2008

From: "Maruska Agrez" <agrez.maruska na gmail.com>
Sent: Tuesday, April 15, 2008 6:16 PM
Subject: 2. etimološki večer

Ker je etimološki večer, ki smo ga organizirali v torek, 18. marca 2008,
uspel, smo se odločili, da bomo takšne večere prirejali vsak mesec.
Tako vas vabim, da se udeležite 2. etimološkega večera, ki bo v torek,
22. 4. 2008, ob 18.00 v predavalnici št. 1. Tema večera bodo poimenovanja
rastlin. Vse, ki želite pripraviti prispevke, prosim, da se mi javijo na
agrez.maruska na gmail.com ali me pokličejo na 031 684 955.

Za tiste, ki morda še ne veste ... Kar se prispevkov tiče, ni potrebno, da
so to zapletene znanstvene študije, lahko pripravite tudi kaj čisto enostavnega,
saj so prispevki pravzaprav iztočnica za debate, ki se potem razvijejo.
V upanju na čim večjo udeležbo, vas lepo pozdravljam

Maruška Agrež

===