[SlovLit] Teza o (ne)priljubljenosti slovenščine -- Kica Kolbe in Vlada Urošević

Pon Mar 17 16:50:18 CET 2008

From: <Janez.Dular na gov.si>
Sent: Monday, March 17, 2008 12:10 PM
Subject: Teza o (ne)priljubljenosti slovenščine

Vsebina in ton odzivov na sporočilo o raziskavi, s katero naj bi
preverili (ne)veljavnost ponavljajoče se trditve o (ne)priljubljenosti
slovenščine kot šolskega predmeta, me potrjujeta v prepričanju,
da je taka raziskava zelo potrebna. Njen naslov kljub >neprimerni
izzivalnosti< samo napoveduje temo raziskave in besedilno vrsto
poročila (elaborat), ne sugerira pa naročnikovega pričakovanja
takih ali drugačnih ugotovitev. To ne pomeni, da naročnik ne
pozna strokovnih mnenj in da je brez stališč, vendar pa bi dodatno
pojasnjevanje tega lahko peljalo v razraščanje vsebinske polemike
že pred začetkom raziskave ter pomenilo pritisk na potencialne
raziskovalce in izzivanje medijskega manipuliranja. Zato je za
zdaj kljub srbečemu jeziku bolje molčati in počakati.

Janez Dular

===