[SlovLit] Nova komputacijska pesem

Jaka Železnikar jaka na jaka.org
Tor Jan 29 00:22:54 CET 2008

Spoštovani,

na naslovu
http://www.jaka.org/2007/pzhm/

vas brezplačno čaka nova komputacijska
vizualna pesem - gre za dodatek za Firefox,
ki, če tako želite, za kako minutko poljubno spletno
stran spremeni v izgubljeno ljubezen :)

in če še se na hitro navežem na pismo
spoštovanega g. Kermaunerja,

moja dela so dostopna brezplačno, večinoma pa
tudi ne prosim za sredstva na MzK ali MOL, ker
se mi ne da ukvarjat z birokracijo, poleg tega pa
programerji niti nismo plačani slabo, tako, da si to
lahko mirno privoščim - to pa pomeni eno zelo
dragoceno osebno svobodo v lastnem izrazu
(da obstaja moda tem na razpisih, se itak ve - ne, hvala :)

ni vse v denarju, če so računi plačani in še kaj ostane,
ne vidim razloga, da se ne bi podal v ekonomijo daril,
ki na več načinov prinesejo osebno srečo tako temu,
ki podarja, kot temu ki prejme - ti vlogi pa se tako ali
tako stalno vrtita - malo me ima, da bi omenil Wikipedijo :)

lp,
Jaka
http://www.jaka.org

Dodatne informacije o seznamu SlovLit