[SlovLit] Lipicanci in mi -- O mladinski književnosti

Pon Dec 17 17:06:22 CET 2007

From: <vlado na zrc-sazu.si>
To: <slovlit na ijs.si>
Sent: Monday, December 17, 2007 12:28 PM
Subject: Lipicanci in mi

Konec prejsnjega tedna sem radovedno prelistal vladno slikanico z
naslovom Pobuda za ustanovitev Evro-sredozemske univerze
(www.emuni.si) z vsega tremi delovnimi jeziki: z germansko anglescino,
romansko francoscino in semitsko arabscino. Evro-naslov univerze,
predvidene v Piranu, je glede na to, da je ze Sredozemlje kot sticisce treh
celin - Evrope, Azije in Afrike - osnovnosolski primer oksimorona tipa
majhna hisica, lahko pa pomeni, da hoce Ministrstvo za visoko solstvo,
znanost in tehnologijo ze za goli evro odprodati materinscino svojih
drzavljanov. Za te naj bi bilo podobno kakor za sneznobele lipicance, ki kitijo
slikanico, ocitno dovolj, da pod peticnimi jahaci le se tu pa tam v evro-
zanosu zahrzajo in zarigajo.

Vlado Nartnik

====

 http://io.uwinnipeg.ca/~nodelman/resources/index.htm -- Perry Nodelman,
The Pleasures of Children's Literature

http://ccl.uwinnipeg.ca/issues/332.shtml -- jesenska številka 2007 CCL/LCJ,
kanadske revije za mladinsko književnost.

Dodatne informacije o seznamu SlovLit