[SlovLit] Božič

Tor Dec 4 10:17:57 CET 2007

Od: Sonja.Cestnik-Zadnek na gov.si
Poslano: 3. december 2007 9:40
Za: slovlit na ijs.si
Zadeva: Re: SlovLit izvleček, let 233, številka 4

Prav zanimivo se mi zdi, kako so nekateri nezadovoljni s pravili
v našem jeziku. Vsak ima kakšno pripombo, nekdo bi rad pisali
Božič z veliko, nekdo bi rad to, nekdo drug bi rad pisal drugače
kaj drugega, ampak vedno bi vsi pisali drugače, kot določajo pravila.
Pišimo vsak po svoje, kot se komu zdi, razlagajmo si pravila vsak
po svoje, pa bomo imeli kaos, še hujši, kot je že itak. Pravila so
napisana zato, da bi se poenotili, da bi vladal nekakšen red, da bi
bilo vse skupaj vsaj delno urejeno, saj je tako že izjem dovolj.
Naš pravopis je odličen in upoštevajmo ga! Lep dan vsem!

====