[SlovLit] Iz dogajanja na FF -- Digitalna knjižnica UL -- Slovenska sakralna onomastika -- Slovenska knjiga v Italiji -- Re: Božič

Čet Nov 29 11:59:31 CET 2007

From: "Glavna pisarna FF" <Glavnapisarna.fakultete na ff.uni-lj.si>
Sent: Wednesday, November 28, 2007 2:54 PM
Subject: Na FF in v stavbi UL v Tednu Univerze (3.-7.12.07). Vabljeni!

12:00   Mednarodni festival študentske filmske in video produkcije FILOFEST 2007
-- tiskovna konferenca. (Modra soba / V. nad.). http://www.filofest.com
14:00   Predstavitev dokumentarnega filma o prof. dr. Antonu Ocvirku ob
100-letnici rojstva in pogovor z avtorico filma Alenko Zor Simoniti (Modra soba / V. nad.).

4. 12. 2007
[...] 18:00   Predavanje prof. dr. Umberta Eca (Cankarjev dom).

5. 12. 2007 - Dan FF
9:00     Podelitev fakultetnih Prešernovih nagrad za študente (Modra soba / V. nad.).
[...] 11:00    Podelitev univerzitetnih Prešernovih nagrad in svečanih listin za najboljše študente (Kongresni trg 12). [...]
6. 12. 2007
11:00    Novinarska konferenca Znanstvene založbe FF (Modra soba / V. nad.).:
[...] Irena Novak Popov (ur.): Stereotipi v slovenskem jeziku, literaturi in kulturi (43. SSJLK)
Tanja Bovha, Jernej Ključevšek: Jps! Priročnik za prvo učenje slovenščine, Za tuje študente v Sloveniji
Irena Orel (ur.): Razvoj slovenskega strokovnega jezika (Obdobja 24 - Metode in zvrsti) [...]
Erika Kržišnik in dr. Wolfgang Eismann (ur.): Frazeologija v jezikoslovju in drugih vedah  (Europhras Slovenija 2005)

====