[SlovLit] Božič

Miran Hladnik, arnes miran.hladnik na guest.arnes.si
Čet Nov 22 12:51:18 CET 2007

From: "BogoRoz" <bogoroz na siol.net>
Sent: Thursday, November 22, 2007 12:13 PM
Subject: Re: [SlovLit] Tukaj smo, takšni smo -- Čas za vire se izteka -- Iz nekega dopisovanja

 Če jaz prav razumem ta svet in njegove zgodbe, je Božič ime in pomeni
 malega Boga, ki se piše z veliko, kadar gre za konkretnega krščanskega
 boga, pa če v njega verjamemo ali ne. Božič je skratka sinonim za Jezusa
 in ni nobenega razloga, da se v primeru, ko gre za praznik, piše z malo,
 saj se mora potem z malo pisat tudi Marijino vnebovzetje. Da se prazniki
 pri nas pišejo z malo, je pa zame znak omejenega pogleda na svet, ki
 poveličuje prostor in podcenjuje čas. Prazniki so točke v času in če se
 Trg republike piše z veliko, bi se najbrž spodobilo, da bi se tudi Dan
 neodvisnosti. Sam za svoje potrebe tako tudi počnem in upam, da bom
 nekoč dočakal slovničarja, ki bo razumel, da je jezik tisto, kar se
 govori in piše, ne pa tisto, kar se predpisuje.

 Andrej Rozman Roza

Dodatne informacije o seznamu SlovLit