[SlovLit] Tukaj smo, takšni smo -- Čas za vire se izteka -- Iz nekega dopisovanja

Sre Nov 21 20:50:35 CET 2007

From: "Institut" <institut.urban.jarnik na ethno.at>
Sent: Wednesday, November 21, 2007 4:09 PM
Subject: Fw: simpozij

Spoštovani, Slovenski znanstveni inštitut na Dunaju, Slovenski
znanstveni inštitut v Celovcu in Slovenski narodopisni inštitut
Urban Jarnik vabijo na simpozij, ki bo namenjen razpravi o
trenutnem družbenopolitičnem položaju koroških Slovencev.
Potekal bo pod geslom >Tukaj smo - Takšni smo< v petek, 30. 11.,
in  soboto, 1. 12. 2007, na Pedagoškem inštitutu v Celovcu,
Kaufmanngasse 8, seminarski prostor 3 / 1. nadstropje. Prijazno
vabljeni!

Vincenc Rajšp, Slovenski znanstveni inštitut, Dunaj
Avguštin Malle, Slovenski znanstveni inštitut, Celovec
Martina Piko-Rustia, Slovenski narodopisni inštitut Urban Jarnik

===

http://www.sdjt.si/dogodki/MB2007/sdjtMB07.htm -- dokumenti s posveta
Slovenskega društva za jezikovne tehnologije v Mariboru.

====