[SlovLit] Kovačeva kobila

Darinka Verdonik darinka.verdonik na uni-mb.si
Sre Nov 21 12:16:23 CET 2007

Ali smo potemtakem slovenisti zaradi svojega poklica prikrajšani za pravico
do izražanja v nezbornih zvrsteh jezika, ki so sicer značilne za spletne
forume in so - čeprav to marsikateri slovenist težko sprejme - TUDI SESTAVNI
DEL SLOVENSKEGA JEZIKA?

Darinka Verdonik

===

From: "Jože Andrej Čibej" <ekorist at siol.net>
Sent: Tuesday, November 20, 2007 7:32 PM
Subject: RE: [SlovLit] Nov slovenistični forum

Hm. Ali sem kaj spregledal ... ali pa že v katekizmu novega foruma hrza
kovačeva kobila ... kdor piše tako dolge zadeve, mora imeti izjemno
psihofizično kondicijo, da uspe ostati pri enem sklonu:
Administratorja in ustanovitelja foruma, uporabnika Kenguru in J. D.
Salinger, vas najprej lepo pozdravljava, ker ste iz kateregakoli vzgiba že
prišli in obiskali naš prelestni forum, ki je primarno namenjen študentom
slovenistike, sekundarno dvopredmetnim študentom slovenistike, terciarno
ostalim študentom, ki se srečujejo s predmeti, povezanimi s študijem
slovenistike, in kvartarno še vsi ostali, ki so slučajno prišli sem z
vprašanjem slovenistične narave, ki so morda zalutali pomotoma (sem sodijo
tudi profesorji  ), in vse ostale naključne obiskovalce.

Jože

Dodatne informacije o seznamu SlovLit