[SlovLit] Cankarjevo tekmovanje -- Mučen boj za CT -- Spletke

Sre Nov 7 20:22:00 CET 2007

From: <alenka.prebicnik-sesel na guest.arnes.si>
Sent: Wednesday, November 07, 2007 9:51 AM
Subject: Re: [SlovLit] Cankarjevo

Spoštovane kolegice in kolegi!
Glede Cankarjevega tekmovanja še eno pojasnilo: ministrstvo je nekoč
dejalo, da se tekmovalcem devetega razreda OŠ ne zaračunava prispevka
za tekmovanje, ker potrebujejo točke in da bodo primanjkljaj pokrili
s proračuna. Letos so se OŠ temu primerno odzvale in poslale na
tekmovanje izključno učence devetega razreda. prispevek za tekmovanje
smo torej lahko zaračunali samo srednješolcem. S tem denarjem smo
kupili knjižna darila za zlate, malico in vse drugo ter ocenjevalke
pa nafehtali. S kakšno pravico srednje šole plačajo osnovne pa ne?
Kakšen je smisel tekmovanja za srednješolce? Vemo, da ne morejo
pridobiti niti štipendije. Našemu območnemu društvu je torej
ministrstvo dolžno preko 1500 evrov.

Osebno sem zaključila bilanco zastonjkarskega dela, saj ni
profesionalno, ni primerno našemu statusu, ugledu in strokovnemu
napredovanju.

Zavod za šolstvo pa je že poslal razpis tematskega sklopa, saj je s
tem tudi morda upravičena njegova vloga, ki menda tudi nekaj stane.
In še primer naših plač, ko nam ministrstvo že leta ne izplačuje
povečanega obsega dela! Kaj pa to, kolegice in kolegi, ki še kar
delate na moralni pogon. Bencin se je že dvakrat podražil!
Lep pozdrav,

Alenka Prebičnik Sešel

====

http://www.airbeletrina.si/index.php?option=com_content&task=view&id=695&Itemid=1 -- Lena Vastl, Mučen boj za Cankarjevo tekmovanje, članek iz časopisa Air beletrina.