[SlovLit] Toporišič, Juvan -- Trst -- Re: Cankarjevo

Tor Okt 23 18:44:19 CEST 2007

From: "Jerca Vogel" <jerca.vogel1 na telemach.net>
Sent: Monday, October 22, 2007 11:01 PM
Subject: seja in se kaj

V sredo, 24. oktobra 2007, bo v veliki dvorani Fakultete za
družbene vede okrogla miza Slovenščina danes in jutri, na kateri
sodelujejo dr. Jože Toporišič, dr. Ada Vidovič Muha, dr. Janez
Dular, dr. Tomo Korošec, mag. Majda Potrata. Pogovor bo vodila
dr. Monika Kalin Golob.

V četrtek, 25. oktobra 2007, bo imel ob 14. uri v predavalnici 526 v
5. nadstropju FF na Aškerčevi 2 v Ljubljani javno predavanje ob
izvolitvi v naziv rednega profesorja kolega Marko Juvan. Naslov:
Slovenski kulturni sindrom v nacionalni in primerjalni literarni zgodovini.

====

http://www.ff.uni-lj.si/ucbeniki/mh/trst07_foto_zaplotnik/index.html --
slike iz Trsta, foto Matjaž Zaplotnik.

====