[SlovLit] Cankarjevo tekmovanje

Sre Okt 17 18:03:52 CEST 2007

From: "Klemen Lah" <klemnov na gmail.com>
Sent: Wednesday, October 17, 2007 5:15 PM
Subject: Re: [SlovLit] Cankarjevo tekmovanje

Spoštovani! Z organizacijo Cankarjevega tekmovanja (CZ) sicer nikoli
nisem nič imel in tudi nimam (razen kot mentor), a ker kot vodja
prenove CT poznam informacije in ker odgovora na vaše vprašanje še
nisem zasledil, sem vam čutim dolžan odgovoriti. Ker je spomladi Zavod
RS za šolstvo in šport odpovedal sodelovanje (zapisnik sestanka je na
spletni strani slavističnega društva) in je ministrstvo za šolstvo
sredstva za izvedbo CT zmanjšalo za 80 %, slavistično društvo ni moglo
več prevzeti odgovornosti za izvedbo in organizacijo tekmovanja.
Kolikor vem, slavistično društvo od takrat ne prejema več nobenih
informacij o organizaciji tekmovanja in tudi ni povabljeno k
sodelovanju. Vprašanje bi torej moralo biti naslovljeno na ministrstvo
ali zavod.
Več o ozadju in vprašanjih, ki se sprožajo ob vse intenzivnejši
marginalizaciji slovenskega jezika v šolstvu, pa na kongresu v Trstu.
Lp, Klemen Lah

Dodatne informacije o seznamu SlovLit