[SlovLit] Elektorji na volitvah v Državni svet in kandidat člana Državnega sveta

Matjaz Zaplotnik matjaz.zaplotnik na siol.net
Sob Okt 6 13:33:19 CEST 2007

Izvolitev društvenih predstavnikov v volilno telo za volitve članov
Državnega sveta Republike Slovenije
in določitev kandidata za člana Državnega sveta Republike Slovenije

Spoštovane članice in člani ZD SDS,

sporočam vam, da je volilni odbor po pooblastilu UO ZD SDS soglasno
izvolil naslednje elektorje, ki nas bodo zastopali na volitvah v
Državni svet Republike Slovenije:

1. MARIJA SULICS LESKOVAR, profesorica slovenščine na Šolskem centru
v Ljubljani,

2. DANICA RANGUS, profesorica slovenščine na Osnovni šoli Center Novo
mesto,

3. MOJCA STARE ALJAŽ, profesorica slovenščine na Srednji šoli za
elektrotehniko in računalništvo v Ljubljani,

4. MOJCA MARN, profesorica slovenščine na Srednji šoli za
elektrotehniko in računalništvo v Ljubljani,

5. ADRIJANA ŠPACAPAN, profesorica slovenščine na Tehniškem šolskem
centru Nova Gorica,

6. ZORAN BOŽIČ, profesor slovenščine na Srednji ekonomski in trgovski
šoli Nova Gorica.

Poleg tega je kot kandidata za člana Državnega sveta Republike
Slovenije -- predstavnika funkcionalnih interesov za področje vzgoje
in izobraževanja (interesna skupina negospodarskih dejavnosti) je
določil dr. Zoltana Jana, profesorja svetnika. Kandidat je to
funkcijo uspešno opravljal že do sedaj in je svojo kandidaturo tudi
pisno potrdil.

Volilni odbor pričakuje eventualne pripombe ali nasprotovanje članov
ZD SDS do 15. oktobra 2007.

V imenu volilnega odbora,
Milena Mileva Blažić
tajnica ZD SDS