[SlovLit] Pripojitev Slovanske knjižnice Mestni knjižnici

Pet Avg 10 15:12:11 CEST 2007

From: <Ignac.Polajnar na gov.si>
Sent: Friday, August 10, 2007 12:39 PM
Subject: Re: [SlovLit] Pripojitev Slovanske knjižnice Mestni knjižnici

Spoštovani!
Ker smo v Slovanski knjižnici mnogi slovenisti strokovno gor rasli, je
prav, da se javno in jasno pove, da se kaj takega ne sme zgoditi, ker ni
mogoče metati v isti koš Slovanske knjižnice z drugimi knjižnicami
prestolnega mesta. Kolikor je v moji moči, bom nekatere mestne svetnike
opozoril na namere izvršilne mestne oblasti. Če ima kdo še kakšen tehten
razlog, zakaj se to ne sme zgoditi, naj ga pošlje. Prepričan sem, da bo med
svetniki kar nekaj takih, ki bodo rade volje in dovolj glasno povedali, da
se tako ne dela s Slovansko knjižnico.
Pozdravljam, Nace Polajnar

Dodatne informacije o seznamu SlovLit