[SlovLit] Raba narečja -- Kmetska smrt -- Korekture po spletu -- Obdobja

Tor Jun 19 15:00:30 CEST 2007

From: "Domen Uršič" <domen.ursic na gmail.com>
Sent: Tuesday, June 19, 2007 2:38 PM
Subject: Odnos do narečja

Spostovani,
Zovim se Grant Lundberg. Jaz sem profesor ruscine in zgodovine slovanskih jezikov.
Jaz se tudi malo ukvarjam slovenscino. Napisal sem anketo o rabi narecja v Sloveniji.
Eno verzijo sem postavil na splet http://humanities.byu.edu/slovsurvey/ .
Ako ste na casu, prosim oodgovorite na anketo, zavoljo raziskave o odnosu do narecij.
Lep pozdrav
Grant Lundberg

======

Mladen Pavičič je preskeniral in postavil v Wikivir Kersnikovo Kmetsko smrt:
http://sl.wikisource.org/wiki/Kmetska_smrt

======

http://www.pgdp.net/c/ -- Distributed Proofreader je spletni program, ki omogoča popravljanje
simultano popravljanje preskeniranih besedil. Trenutno so med blizu 30.000 knjigami od naših
v obdelavi Bahovi huzarji in Iliri: spomini iz moje profesorske službe na Hrvaškem (1853-1867) Janeza
Trdine in  Theoretisch-practische Grammatik der slowenischen Sprache in Steiermark, Kärnten, Krain
und dem Illyrischen Küstenlande Janeza Murka v nemščini in slovenščini. K digitalizaciji svetovne
literarne dediščine vabijo z geslom Eno stran na dan!

======