[SlovLit] Marjan Tomšič na koprski FHŠ

Pon Maj 21 17:56:44 CEST 2007

From: <vladka.tucovic na guest.arnes.si>
To: <slovlit na ijs.si>
Sent: Monday, May 21, 2007 1:01 PM
Subject: Marjan Tomšič na koprski FHŠ

>Agata, jaz grem jutri na vapor in dol v Egipt. Grem zato, da se bomo enkrat za vselej rešili
revščine in garanja po njivah. Jaz hočem, da si ti ena gospa, frajla, da postaneš nekaj več.
Grem in ti bom potem lahko plačala šole v velikih mestih. Študirala boš, kar boš hotela.< /./
>Mama, jaz bi rada, da ne greš nikamor. Jaz bi rada samo to, nič drugega. Da ostaneš doma,
pri očetu in pri meni.< --- Marjan Tomšič: Južni veter: zgodbe slovenskih Egipčank, 2006

Prijazno vabljeni na literarni večer z Marjanom Tomšičem, ki bo v sredo, 23. 5. 2007, ob 19.00, v
atriju novih prostorov Fakultete za humanistične študije Koper, dostop z Garibaldijeve ulice.
Program bodo sooblikovale študentke 3. letnika slovenistike, odlomke iz knjige bo interpretirala
Ana Florjančič, pogovor bo vodila Vladka Tucovič.

Dodatne informacije o seznamu SlovLit