[SlovLit] Podelitev nagrad na Cankarjevem literarnem festivalu -- Re: Iz neke pesniške zbirke -- Seznam besedil za digitalizacijo v Wikiviru

Tor Maj 15 15:07:17 CEST 2007

From: "Klemen Lah" <klemnov na gmail.com>
To: <slovlit na ijs.si>
Sent: Tuesday, May 15, 2007 2:01 PM
Subject: Podelitev nagrad in priznanj udeležencem Cankarjevega literarnega festivala

Spoštovani mentorji in udeleženci Cankarjevega literarnega festivala!
Vljudno vas vabim na svečano podelitev nagrad in priznanj, ki bo potekala 18. 5. 2007 v vrhniškem Cankarjevem domu od 10. ure dalje. Nagrade in priznanja bo podelil predsednik komisije, g. Zdravko Duša, priložnost pa bom izrabili tudi za pogovor o udeležbi na izolskem filmskem festivalu Kino Otok. Vabljeni so vsi udeleženci festivala.
Klemen Lah

======