[SlovLit] Pravopisni tečaji -- Re: Jezikovna politika -- Vabilo na Primorske slovenistične dneve -- Ednina, dvojina, skupina, množina

Pet Mar 30 09:34:56 CEST 2007

From: Miran.Zeljko na gov.si [mailto:Miran.Zeljko na gov.si]
Sent: Wednesday, March 28, 2007 10:11 AM
Subject: Re: [SlovLit] Pravopisni tečaji

> Zanima me, če je na FF - ali kje drugje - možno obiskovati kakšen
> osvežilni tečaj oz. vaje iz pravopisa.

Društvo znanstvenih in tehniških prevajalcev ima vsaj enkrat letno tak
seminar. Lani sta bila dva te sorte - glejte
http://www.dztps.si/slo/seminarji.asp, zadnja obvestila so pa na
http://www.dztps.si/slo/.

Jezikovne seminarje prireja tudi OST - program za letos je na
http://www.ost-omerza.si/program.html.

LP, Miran

========