[SlovLit] Moskovske slovenistke -- Pravopisni tečaji -- Re: Litovski

Tor Mar 27 17:51:42 CEST 2007

From: "Mariya Sotnikova" <marija.sotnikova na siol.net>
Sent: Tuesday, March 27, 2007 4:55 PM
Subject: Mnenje ruskih slovenistov (natančneje študentov MGU)

Pozdravljeni,

Ne vem, ali je to za objavo na SlovLitu, ampak sem se odločila za posredovanje povezave (besedilo je sicer v ruščini): http://community.livejournal.com/pickin_dim/6699.html?mode=reply. Bivša študentka moskovske slovenistike (če sem prav razbrala kontekst, ker vseh sporočil nisem brala) navaja med drugim "splošno znano" mnenje o nizkem nivoju znanosti v Sloveniji (očitki letijo na jezikoslovje, češ da so dela, nastala v Sloveniji, na ravni, ki jo v Rusiji že obvladajo v šoli).

Sicer pa je besedilo večinoma o Olgi Sergejevni Plotnikovi in stanju na moskovski slovenistiki.

Mogoče bi utegnilo koga zanimati.

Z lepimi pozdravi,
Mariya Sotnikova

====