[SlovLit] Skopuh

Ned Mar 25 11:52:17 CEST 2007

From: "rozman andrej" <roza na roza.si>
To: "Miran Hladnik, arnes" <miran.hladnik na guest.arnes.si>
Sent: Sunday, March 25, 2007 11:00 AM
Subject: skopuh

Drage* kolegice in kolegi!

Ker se mi zdi, da se predstava Skopuh tiče vseh, ki se ukvarjamo s
predelavo, pridelavo in obravnavo slovenskega jezika, vas vabim na eno
od njenih ponovitev. Te bodo 29. marca (četrtek) ter 4. (sreda), 12.
(četrtek) in 19. (četrtek) aprila ob 20.30 v KUD France Prešeren Trnovo
na Karunovi 14 v Ljubljani.. Vstopnice so po 5 evrov, a vsem, ki to
želite, z največjim veseljem rezerviram brezplačne.

Andrej Rozman Roza

roza na roza.si, 031 810 576, 040 513 457

* Nisem se zmotil, ampak se mi zdi na tem mestu v našem jeziku možnost,
da se nekoliko omili njegova patriarhalna narava in se da prednost
ženskam pri končnici skupnega pridevnika. Vem, da bodo jezikovni
precizneži rekli, da to pomeni, da so mi kolegice drage, kolegi pa ne. A
to je pač stvar tega, kaj ob tem, ko nekaj napišemo ali preberemo,
pomislimo.

Dodatne informacije o seznamu SlovLit