[SlovLit] Zmanjševanje ur slovenščine

Ned Mar 4 07:06:36 CET 2007

From: "Boža Krakar Vogel" <boza.krakar na guest.arnes.si>
Sent: Saturday, March 03, 2007 3:23 PM
Subject: društvo - civilna družba?

Veseli me, daje moja pobuda na javno debato o zmanjševanju ur slovenščine v šoli - ki jo razumem kot ponovno definiranje položaja materinščine v šoli in slejkoprej dolgoročno tudi v družbi - naletela na pozitiven odmev. Brala sem nekaj javnih in nekaj samo meni namenjenih odmevov. Zlasti slednji se pridružujejo mojemu občutku, da vsak zase ne moremo uspeti s še tako vsebinskimi argumenti. Moramo torej imeti neko civilnodružebno podporo in organiziranost, da se naše spobude slišijo. Sama Slavistično društvo Slovenije razumem kot ravno pravšnje ozadje za tako civilnodružbeno pobudo. Ima vse organe, ki bi se tega lahko lotili (društvo matematikov bi npr. zagotovo reagiralo na marsikaj od tega, kar gre pri nas kar mimo, društvo staršev pa je v zavidljivem času prodrlo kot glavni ministrov konzulent). In še: nič ne bo zaleglo, če ne bo društvo doseglo, da se morebitne javne debate udeležijo tudi predstavniki oblasti in mediji - sami sebi smo te reči vsaj ob raznoraznih pedagoških okroglih mizah že neštetokrat povedali. Korak k temu bi najbrž bil, da upravni odbor društva razmisli, kaj izpostaviti, koga povabiti in kam - čimbolj odmevno in z morebitno možnostjo ponovitve. LP BKV

Dodatne informacije o seznamu SlovLit