[SlovLit] Kulturni praznik 2007 -- LK -- Pravni jezik -- Matjaž Hanžek in Boris Pahor na FF -- O slovenskih pridigah

Miran Hladnik, arnes miran.hladnik na guest.arnes.si
Sre Feb 14 18:26:15 CET 2007

From: "Jolka Milic 1" <jolka.milic na siol.net>
To: <slovlit na ijs.si>
Sent: Wednesday, February 14, 2007 12:33 AM
Subject: Re: [SlovLit] Kulturni praznik 2007

Spoštovani Zoran Arnes [pardon --> Božič, op. miran]
pisarija v Financah sodi v zvrst Deja vu - naglasa si sami postavite! - ali po domače: že davno slišano, premleto, prežvečeno, prebavljeno in razčiščeno. Podobno kot Mrkajić je v že precej davnih časih modroval srbski pisatelj Miodrag Bulatović in nam širokosrčno ponujal večji auditorij in potencialnih kupcev jezikovnih uslug, Ivan Mrak, Josip Vidmar in še kdo, so mu razložili svoje vidike in razloge in ga, kolikor se spominjam, čisto osmešili, da se kmalu nehal zavzemati za našo boljše počutje in usodo.  Potemtakem ljubljanskemu ekonomistu se res ne splača pogrevati starih čorb in brodetov. Če se njemu toži po večji odmevnosti pa naj prešalta na boljše. Saj me pri njem prav to preseneča. Zakaj neki ne piše svojih poslanic vsaj v srbohrvaščini, če angleščine ne ume dovolj lepo ali tekoče, da ga bo razumelo vsaj trikrat več ljudi, kot če jih piše v slovenskem jeziku. Anti se ni tudi on pustil ... poturčiti od Prešerna, kot smo se mi, ubogi in neperspektivni Slovenci? Lep pozdrav

jolka milič

V Financah gre živahna polemika ob Mrkaićevem članku dalje. Poleg Zoranovega odziva je tu še Peter Štrovs
(http://www.finance-on.net/show.php?id=174902), ki je pripravil Mrkaića do jezljivega cepetanja
(http://www.finance-on.net/?MOD=show&id=174939), in vrsta komentarjev. --- miran

========