Patentljiv -- Trubarjevo (šolsko) leto

Čet Jan 11 17:44:08 CET 2007

Od: "Silvo Torkar" <silvot na zrc-sazu.si>
Poslano: 11. januar 2007 16:18
Zadeva: Re: Patentljiv

Patentljiv je toliko primeren kot kreditljiv (< kreditirati), kromljiv
(kromirati),
naštudljiv (< naštudirati), konzumljiv (< konzumirati), gazljiv (<
gazirati),
kopljiv (< kopirati), referljiv (< referirati), mehanizljiv (<
mehanizirati),
sofisticljiv (< sofisiticirati), zaplombljiv (< zaplombirati), modernizljiv
(<
modernizirati) itd. itp.Kaj pa osnove slovenskega besedotvorja (Anton
Bajec)?

S. Torkar

========