Patentljiv -- Udri čez SŽ -- Ruski večer

Čet Jan 11 15:52:37 CET 2007

Od: "Rok Janežič" <rok.janezic na guest.arnes.si>
Za: <slovlit na ijs.si>
Poslano: 11. januar 2007 13:37
Zadeva: Patentljiv

Pozdravljeni. Pred nekaj meseci sem pri diplomskem seminarju pri prof. Adi
Vidovič Muha obravnaval evropsko terminologijo oz. njeno prevajanje v
slovenščino. Naletel sem tudi na angleški enobesedni termin patentable, ki
je bil v slovenščino preveden stavčno, in sicer "ki ga je mogoče
patentirati". Ker se mi zdi ta prevod jezikovno neroden (predvsem je
predolg), sem si izmislil besedo patentljiv. Tako kot je menica vnovčljiva
in je storitev plačljiva, je neki izum patentljiv, torej ga je mogoče
patentirati. Slovlitovce prosim za argumentirano strokovno mnenje. Se vam
zdi ta izraz primeren?
Rok Janežič

========

Http://www.ff.uni-lj.si/slovjez/mh/zeleznice.html -- neslavistična in celo
komaj kaj humanistična tema: dinozaver Slovenske železnice.

========