[SlovLit] Fw: Drevo glasov in Na drugi strani

Miran Hladnik, arnes miran.hladnik na guest.arnes.si
Tor Okt 10 17:48:37 CEST 2006

Od: "Lidija Golc" <Lidija.Golc na guest.arnes.si>
Za: "Miran Hladnik, Siol" <miran.hladnik na guest.arnes.si>
Poslano: 10. oktober 2006 2:02
Zadeva: Drevo glasov in Na drugi strani

Spoštovani!

Če mi neka misel ne da spati, vam jo pa res moram sporočiti, ob takile
neposobni uri, pa četudi je po toči zvoniti prepozno; gre za odziv na
okroglo mizo v Zagrebu. Ena od kolegic iz osnovne šole je v petek popoldne
vprašala, ali naj sedmošolcem razdelijo knjigo Na drugi strani ali ne.
- Kaj pa naj zdaj storijo, seveda jo je treba razdeliti, brati je pač prav
in lepo, z vidika prenove ali brez vidika prenove.
Ampak. Mazzinijev članek v Delu smo prebrali, še prej pa obe besedili, upam.
Vsaka komisija za ocenjevanje mora v Sloveniji, pri tako pišočem ljudstvu,
opraviti spoštljivo ogromno delo. Čisto osebno pa me zanimajo kriteriji te
komisije, (ki si je nisem zapomnila in
jih lahko dobim po glavi, seveda), kajti že popolnoma naivna primerjava obeh
knjig (oznaka oseb, pripoved, jezik) prevesi tehtnico na stran Drevesa
glasov. (Lani sem ga predlagala za tekmovanje za CP za ustrezno stopnjo).
Morda je tema nasilja med najstniki zanje, se pravi za učence, res bolj
aktualna od nasilja oglaševalcev? Ali pa ne verjamemo (-jo), da bi učenci
razumeli slogovno zahtevnejše besedilo?
Zdaj, ko imajo na klopeh roman o Svitovem odraščanju, naj vseeno preberejo
tudi, kako in zakaj se lahko ustavi čas in kako se sprti starši  včasih tudi
pobotajo. Pri izbiri kvalitetnega branja ima kaj besede lahko tudi učitelj,
ali ne?
Lep pozdrav.
Lidija

Dodatne informacije o seznamu SlovLit